.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد. درخواست 97 نماینده مجلس: اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو اعلام شود
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
شمال نیوز : سجادی در خصوص شبهاتی در خصوص اینکه مناف هاشمی برای رزومه سازی به گلستان آمده ، گفت : مناف هاشمی خدمت به مردم شریف گلستان را مایه آبرو و عزت خود می داند اما  برای رزومه سازی به گلستان نیامده است ..... فرماندار سابق بهشهر : مناف هاشمی پیشنهاد استانداری مازندران را رد کرد !
شمال نیوز : سجادی در خصوص شبهاتی در خصوص اینکه مناف هاشمی برای رزومه سازی به گلستان آمده ، گفت : مناف هاشمی خدمت به مردم شریف گلستان را مایه آبرو و عزت خود می داند اما برای رزومه سازی به گلستان نیامده است .....(ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
کاروان ورزشی ایران سوم شد +جدول و اسامی مدال‌آوران
بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی با رتبه سومی کاروان ایران و یک رده صعود نسبت به دوره قبلی به پایان رسید.(ادامه)
احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب.

معرکه‌گیری با ژست "خود مردم انگاری" برای فرار از محکمه!/ احمدی‌نژاد و حلقه‌اش در مسیر خلاف شرع، قانون و اخلاق به کجا می‌روند؟!(خبر)
احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب. (ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت
در برنامه نود این هفته، برانکو ایوانکویچ به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد.(ادامه)
طرفدارنی که نمی دانیم قرمزند یا آبی
بازی استقلال و پرسپولیس است و بد نیست یادی کنیم از روزهای بچگی و نوجوانی فوتبالیست هایی که دست تقدیر آنها را به سمت رنگ مخالف کشاند. (ادامه)
دیالوگ لو رفته میان احمدی نژاد و علی پروین در مجلس ختم هادی نوروزی
شمال نیوز: در حاشیه مراسم ختم هادی نوروزی،احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران با علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس دیدار کرد. (ادامه)
احمدی‌نژاد آمد و «سلفی» گرفت
در این مراسم بسیاری از اهالی ورزش، رسانه و ‌هزاران نفر از مردم حضور پیدا کردند. دراین‌میان، حضور رئیس‌جمهور سابق در مراسم ختم هادی نوروزی خیلی‌ها را غافلگیر کرد. چندین نفر با احمدی‌نژاد عکس «سلفی» گرفتند و ...(ادامه)
حضور احمدی نژاد در مراسم ختم هادی نوروزی+عکس
علی پروین، بهرام افشارزاده، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، علی منصوریان، ضیا عربشاهی، برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان این تیم از اولین حاضران در مراسم هادی نوروزی هستند .(ادامه)
سرنوشت‌ فامیل‌های رئیس‌جمهور‌ سابق!
شمال نیوز: هشت سال دولت‌های احمدی‌نژاد به پایان رسید و اکنون تنها این سوال باقی مانده که سرنوشت خویشاوندان احمدی‌نژاد که در دولت بودند یا درآن دولت صاحب منصبی شدند، به کجا انجامیده است؟ (ادامه)
مروری بر زندگی پروین احمدی‌نژاد
(ادامه)
اولین زن در معاونت سیاسی؟!
روز پنجشنبه شایعه‌ای شنیده شد: «قرار است یک خانم بر کرسی معاونت سیاسی وزارت کشور تکیه بزند» درباره نام او خبری به بیرون درز پیدا نکرد(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «در طول سه سال 7.5 میلیارد به من پول دادند اما بالای 60 میلیارد خرج کردم. بعد از من 4 تا مدیرعامل آمده، کدام‌شان در یک فصل کمتر از 30 میلیارد تومان خرج کرده‌اند؟» افشاگری‌های عجیب رویانیان بعد از مدت‌ها سکوت رسانه‌ای
شمال نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «در طول سه سال 7.5 میلیارد به من پول دادند اما بالای 60 میلیارد خرج کردم. بعد از من 4 تا مدیرعامل آمده، کدام‌شان در یک فصل کمتر از 30 میلیارد تومان خرج کرده‌اند؟»(ادامه)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند.
همسران رؤسای‌جمهور از بنی‌ صدر تا روحانی +تصاویر(خبر)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند. (ادامه)
نامه مهم 4 هزار متخصص پزشکی کشور به رئیس جمهور
(ادامه)
درخواست ۴هزارپزشک از روحانی علیه‌قلیان
(ادامه)
لغوبورسیه‌های غیرقانونی دردولت احمدی‌نژاد
داریوش قنبری، نماینده پیشین مجلس در مورد پرونده سه هزار بورسیه گفت: این یک فاجعه علمی است که افرادی بدون داشتن شرایط لازم بورسیه شوند.(ادامه)
جلالی:بازهم به احمدی‌نژاد نامه می‌نویسم!
جلالی درخصوص نامه‌ای که به محمود احمدی‌نژاد نوشته بود گفت: این تصمیم شخصی خودم بود چون به ظرفیت خودم اطمینان داشتم اگر زمان به عقب برگردد باز هم این کار را انجام می‌دهم.(ادامه)

وقتی احمدی‌نژاد خود را بهشتی می‌بیند و خاتمی مرد بحران‌ها مظلوم‌ترین رئیس‌جمهور ایران چه کسی است؟
وقتی احمدی‌نژاد خود را بهشتی می‌بیند و خاتمی مرد بحران‌ها(ادامه)
مدیری که هر7ماه یک بار استعفا داد
محمد رویانیان و استعفا، آشناترین وازه های مدیریت پرسپولیس در این دوسال و نیم اخیر بود. واژه هایی که حالا بعد از قبول چهارمین استعفای رویانیان، به آرشیو پرسپولیس پیوسته است.(ادامه)
نگاهی به حضور برادران روسای جمهور دردولت
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
(ادامه)
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری جدیدترین گمانه زنی از کابینه و گرایش سیاسی آنها
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.